понедељак, 1. август 2016.

Moj izbor: Desanka Maksimović




GOVORI TIHO 
Drveće je noćas budno i meni je žao da čuje kako je život

kratak a nije veseo.

Govori tiho.
Ptice noćas blizu nas pevaju i meni je žao da čuju kako u
glasu nečijem ima suza.
Govori tiho.
U livadi obližnjoj zrikavci se noćas vole i meni je žao da
noćas čuju da je ljubav u srcu
nečijem tužna.
Govori tiho.
Nebo je noćas beskrajno tanko i meni je žao da nas čuju
zvezde pa da im zbog nas
teško bude.

...

SVAKA TVOJA REČ

Svaka tvoja reč,
u meni je do pesme porasla,
svaka tvoja reč.

Svaki tvoj dodir,
u meni je do zagrljaja porastao,
svaki tvoj dodir.

Naš slučajni susret,
u meni je do života porastao,
naš slučajni susret.

Sve što mi se zbog tebe dogodilo,
kao očarano živi u meni
i čini se, neće proći,
sve što mi se zbog tebe dogodilo.

I volela bih
da te tek sada volim prvi put.

Volela bih da ne verujem
da će mi srce za tobom proći
kada budeš jednom otišao.



Milena Pavlović Barili





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...