уторак, 9. август 2016.

Moj izbor: Herman Hese


Na današnji dan umro je nemački nobelovac Herman Hese






SUVIŠE KASNO


S čežnjom ti pridjoh
da ponizan te molim
al' zanosu mom smejala si se
i moja ljubav za tebe
samo igra beše.


Sad umorna i zasićena
dok tužne gledaju me
tvoje oči pune strepnje
onu ljubav kojom davno
goreo sam, ti bi htela.



Avaj, od nje davno 
pepeo posta, zaiskriti neće
ona jednom tvoja beše
sad pusti je nek' počiva sama.



****




Da li si mogla da zaboraviš
da je tvoja ruka nekad u mojoj ležala,
i da se neizmerna radost
iz tvoje ruke u moju,
s mojih usana na tvoje prelila,
i da je tvoja kosa plava
čitavo jedno kratko proleće
ogrtac sreće mojoj ljubavi bila,
i da je ovaj svet, nekada mirisan i raspevan,
sada siv i umoran,
bez ljubavnih oluja
i naših malih ludosti?
Zlo koje jedno drugom nanosimo
vreme briše i srce zaboravlja;
ali časovi sreće ostaju,
njihov je sjaj u nama.




****




Hteo bih da sam cvet kraj puta
a ti da naiđeš niz dolinu
da me uzbere tvoja ruka
na vek i uzme me u svojinu

Hteo bih i da sam vino rujno
da ti potečem grlom belim
pa kad se slijem s tobom bujno
tebe i sebe da iscelim.

****

Tiho...
Kada bi sve lepo
sve što postoji
u jednu tihu Reč
sada stalo....I kada bih umeo i smeo
samo jednu
tihu Reč
sad da ti šapnem....
Šaputao bih ti zauvek....
Da nas ne probudim
iz ove sreće koju živimo.....

****



Michelangelo






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...