понедељак, 12. септембар 2016.

Moj izbor: Herman Hese




Šala

Moje pesme stidljivo kucaju na tvoja vrata da se pred tobom poklone: hoćeš li mi otvoriti? Moje pesme imaju zvuk svile poput šuštanja tvoje haljine u predvorju, Moje pesme mirišu kao ljupki zumbul u tvom vrtu. Moje su pesme u boju krvi odevene, u boju haljine tvoje šuštave i sjajne. Moje najlepše pesme blistaju, one su kao ti! Pred vratima stoje da ti se poklone: hoćeš li mi otvoriti?
*
U MAGLI
U magli sve čudno se čini! Samotan svaki žbun i kam, dub ne vidi dub u blizini, svaki je sam. Drugova beše tma i tušta dok svetao život mi bio; sad, kad se magla spušta, svaki se skrio. Niko mudar ne biva dok tminu ne pozna što njega neumitno skriva i odvaja od svega. Magla sve menja toliko! Život je samotan plam. Nikog ne poznaje niko, svako je sam.



Jakub Schikaneder





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...