понедељак, 31. октобар 2016.

Moj izbor: Draga Dimitrijevic Dejanovic

Ja sam žena, ali smem!





NE ZNAM ZNA LI


Jedno momče crna oka
nausnica mali,
dopalo se srcu mome,
al' on — ne znam, zna li!

Dođe k'meni, pogleda me,
pogledi mu vali,
razdrobi se srce moje
al' on — ne znam, zna li!

Rado bi mu rekla: dušo!
Anđeli te dali,
da te ljubim kao život!
Al' on — ne znam, zna li!

Ja uzdišem danju, noću,
tuga da me svali;
ja ga ljubim iz sve duše 
al' on — ne znam, zna li!

****

ŠTO JE ZORA BELOM DANU

Što je zora belom danu,
To su meni oči tvoje;
Oči tvoje plamen živi
Zgorele su srce moje.

Što je ruži miris banji,
To su meni oči tvoje;
Kao miris slađane su
Tvoje oči alem-boje.

Pa da imam sto srdaca,
I u njima muške sile — 
Ah' al tvoje oči mile,
Sve bi sile rastopile.







                                           Stojan Aralica




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...