петак, 25. новембар 2016.

Moj izbor - Frančesko Petrarka



ZAŠTO  ĆUTIM
Zašto ćutim, šta je, ako ljubav nije,
Al ako je ljubav, Bože šta je ona?
Ako je dobra, zašto je zlu sklona,
Ako je zla, zbog čega slatka mi je?
Gorim li od sebe, čemu plač i tužba,
Kriv li sam tome, malo jauk vredi.
O žrtva smrti, slatkoćo u bedi,
Ako vas neću, čemu ste mi družba?
Al ako vas hoću, zdvajat nemam prava,
Suprotni me vetri, kroz šumu i besnoću,
Teraju u čamcu vrh bezdana plava.
Slab razbor i gresi razlog su mi seti,
Tako da ne znam sam stvarno šta hoću,
Te se znojim zimi a cvokoćem leti.


soneti:
...Sad znam šta u knjizi sudbine mi piše:
U jadima svojim uviđam sve više –
Da na ovom svetu ništa trajno nije!


***

"Zamišljen i sam pustim predelima
prolazim sporo, polagana kroka
i pazim na put napetoga oka
da traga nema ljudskim koracima.."


Marc Chagall




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...