недеља, 27. новембар 2016.

Moj izbor: Herman Hese

Ne sad

Ja znam šta bi htela mi reći u ovaj tren - ne reci! Gle tamo gde tone u sen ribnjak, gle kako se u trku splela oblaka crnih sjajna stada - ne reci! Loša je noć ova sada. Znam, u duši ti huji i seva, žeže je pitanja onih plam na koja odgovor moram da dam. Ne pitaj! Na usni još ti okleva reč što može očaj da zada - ne reci je! Loša je noć ova sada. Sutra mi reci - sutra sve se promeniti može što dušu sad tre, prelako možda će postati sve što srce sad ne može da podnese, što je sad preteško breme jada - ne pitaj! Loša je noć ova sada

Sam

Preko Zemlje mnogo staza i puteva ima, ali zajednički cilj je svima. Možeš se voziti, jahati u dvoje il' u troje, ali sam moraš preći poslednje korake svoje. Stoga su dar i umeće najbolji koji znam: Da sve što iskrsne teško učiniš sam.

TAKO TUGUJE VETAR
Kao što jecavi vetar kroz noć žuri, tako moja želja tebi hrli, tako se moja čežnja za tobom budi. O, ti zbog koje bolujem, šta znaš ti o meni? Polako gasnu ova kasna svetla, dolaze dugi i besni sati. Noć ima tvoje lice, i vetar koji o ljubavi priča osmehuje se kao ti.






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...