недеља, 18. децембар 2016.

Moj izbor: Anais Nin




"Pokretnost i promene stvaralački nastrojene osobe, ne ulivaju poverenje. Svi mi imamo potrebu za trajnim prisustvom stvari ili ljudi. Ali nepromenljiva bića nisu podsticajna."

"Strah od smrti zaokuplja nas kada ne živimo. Biti živ znači živeti svim svojim ćelijama i delovima. Delovi koje smo zanemarili atrofiraju kao da su osudjeni, poput mrtve ruke - i šire klicu smrti celim telom."

"Strahovit sukob izmedju moje ženske strane, koja želi živeti u svetu kojim vladaju muškarci, želi živeti s muškarcem, i one stvaralačke strane, sposobne da stvori vlastiti svet, vlastiti ritam, ritam koji ne odgovara nijednom muškarcu. U tom svetu koji su stvorili muškarci, nemoguće mi je da živim svoje 'ja'."


"To je najslabiji način uživanja u životu: da pustiš da te šiba.
Pobeđujući bedu stvaramo buduću nezavisnost, da budemo takvi kakvi oni nikada neće biti… Malo mi je muka od tog ruskog valjanja u patnji. 

Patnja je nešto što treba savladati, a ne nešto u čemu se treba valjati.
Za tebe i mene najviši trenutak, najveća radost, nije kad preovlada naš um,
nego kad izgubimo glavu, a i ti i ja je gubimo na isti način, kroz ljubav."


"Noćas sam plakala. Plakala sam zato što je proces kroz koji sam postala žena bio bolan. Plakala sam zato što su mi se oči otvorile za stvarnost, zato što više nisam mogla da verujem, a ja volim da verujem. I dalje mogu strastveno da volim, bez verovanja. To znači da volim ljudski. Plakala sam zato što ću od sada manje plakati. Plakala sam zato što sam izgubila svoju bol, a još se nisam navikla da je nema."




"Ljubav nikad ne umire prirodnom smrću. 
Umire jer joj ne znamo obnoviti izvor.
Umire od slepila,
grešaka, izdaje. 
Umire od bolesti i rana; 
umire zbog dosade,
gubitka svežine i sjaja."






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...