недеља, 22. јануар 2017.

Moj izbor: Lord Bajron




Nećemo više tako kasno
Lutat u noćni sat,
Premda će grud još ljubit strasno
I mjesec jednak sjat,

Jer korice mač troši jak,
A duša troši grudi,
Predah i srcu treba čak,
I ljubav odmor žudi.

Noć je za ljubav doba strasno,
Al’ brzo dan stić’ zna,
nećemo više tako kasno
Dok blistav mjesec sja.

***


Da, mi nećemo lutati više
u kasnoj noći ti i ja,
i zalud srce ljubavlju diše
i mjesečina još uvijek sja.

Jer duša kreće već iz grudi
uz mač što hrli sad u boj;
za predahom mi srce žudi,
i ljubav traži kraj već svoj.

I zalud noć sva voljenjem diše
i zalud njoj će uskoro kraj,
nas dvoje neće lutati više
uz mjesečine blistav sjaj.

***

"Porijeklo ljubavi"! Ah,mene 
Zašto to pitaš, kad to dade 
Saznati se iz mnoge zjene: 
Videć' te ljubav živjet stade! 

Želiš znat kad će kraj joj biti: 
Srce mi sluti, strepnja zna, 
Dugo će čeznut, suze liti, 
Al' živjet - sve dok živim ja.!"
  
***


"Što srce ti zaborav preli?
Što duh tvoj da me obmane?
Ako se ikad ja i ti na svetu još sretnemo,
kako ću pozdraviti tebe?"

 ***


"Samac ja sam, sam do Boga
Sad na svijetu: ko je kriv,
Da ne marim ni za koga,
Kad ni za me niko živ?
Naviko na tuđu hranu,
Znam da bi me  za koj’ čas
Da se vratim k svomu stanu
Ugrizao i moj pas."




 - Ne plaši se neznanja, boj se lažnog znanja, jer od njega dolaze sve nesreće na svetu. 

- Nepoverenje je teška oprema, koja je u stanju više otežati nego zaštiti.





Edvard Munch





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...