четвртак, 2. фебруар 2017.

Moj izbor: Meša Selimović


"Ne. Ne opraštam zato što sam naivan, glup i nemam ponosa. Sve vidim. Sve znam. Ali, i dalje verujem u dobro u ljudima. Tako sam izabrao. I znam da će mi zbog toga život biti lepši i bolji. Opraštam, ali ne zaboravljam.Dajem još po koju šansu i sebi i njima."


"Jesen ... to nekakvo sjetno doba, to vrijeme kad vjetar čupa uspomene, trga dušu i vraća te tamo odakle misliš da si zauvijek pobjegao. A nisi i ne možeš..."

“Ali ja sam uvijek više volio biti prevaren, nego pokvaren, više sam volio da ispadnem naivan, nego surov.”





U življenju, u trpljenju
srce blijedi,
srce vene,
sjena slijedi
bivšeg mene,
u trpljenju, u življenju.


Izgubih se u traženju.
Ja sam bio,
ja sam i sad.

Nisam bio,
nisam ni sad
izgubih se u traženju.



U lutanju, u snovima
noć me rubi,
dan me vraća.
Dan se gubi,
život kraća
u snovima, u lutanju.



U nadanju, u čekanju
život snijem,
a snom živim.
Srce krijem,
srce krivim
što ne živim
što još snijem,
u čekanju, u nadanju.
















Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...