четвртак, 10. август 2017.

Moj izbor: Džejms Džojs



  • Greške su vrata otkrića.
  • Ja sam sutra, ili neki drugi budući dan, ono što sam pripremio danas. Ja sam danas ono što sam pripremio juče ili neki prethodni dan.
  • Misliš da bežiš, a u stvari naletiš na samoga sebe. Najduži put okolo je u stvari najkraći put kući.
  • Tvoje bitke su me inspirisale. Ne one materijalne bitke, nego one koje su izborene i pobeđene iza tvoga čela.
  • Muškarci se rukovode linijama intelekta, a žene krivinama emocija.
  • Ja sam ostavio toliko zagonetki i nejasnoća da će profesori biti zauzeti vekovima prepirući se oko toga na šta sam mislio. To je jedini način da se obezbedi besmrtnost.
  • Čovekova dela su najbolji tumač njegovih misli.
  • Nacije imaju svoj ego, baš poput ličnosti.
  • Bojim se tih velikih riječi koje su nas načinile tako nesretnima.
  • Kada umrem, Dublin će biti ispisan u mome srcu.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...